Як упаковка впливає на продаж?

Власники бізнесу можуть постійно думати про те, як ще покращити товар, щоб продажі стали ще більшими. Однак не всі розуміють, що продумане пакування в рази швидше допомагає досягти поставленої мети. Деякі взагалі не вважають за потрібне витрачатися на упаковку і відправляють замовлення клієнту, просто поклавши його в звичайнісіньку коробку. Це хибний підхід, тому що взаємодія покупця з вашим брендом починається саме з упаковки. Не нехтуйте цим правилом і ваш магазин працюватиме ще ефективніше.

У цій статті ми наведемо кілька раціональних доказів, чому варто ретельніше продумати упаковку і як зробити так, щоб навіть найпростіший пакет став ефективним маркетинговим інструментом.

На що впливає упаковка?

Допомагає створювати позитивні емоції

Користувач знайомиться з вашим продуктом, коли вперше бере до рук ще не розпакований товар, який до цього він лише бачив на сторінках вашого інтернет-магазину. І є реальний шанс завоювати його лояльність ще на етапі упаковки, яка б не просто сподобалася, а й перевершила всі його очікування. Ви не можете відправити пляшку елітного алкоголю іди хенд мейд роботу у звичайній картонній коробці, обмотавши її скотчем. Цей необдуманий крок може зруйнувати образ бренду, що роками створюється. Ваш покупець розумітиме, що в руках у нього просто річ, без історії та без будь-якої цінності.

Упаковка допоможе розповісти вашу історію

Сучасним покупцям важливо купувати той товар, за яким стоїть історія, яка б відрізняла його від інших. Можливо, перше знайомство з вашим брендом вже відбулося через інформацію, яка була на сайті. Упаковка, що привертає увагу, може їм розповісти ще більше. Використовуйте її як шанс сформувати правильний імідж і цим переконати покупця зробити повторне замовлення.

Використовуйте упаковку для просування в соціальних мережах

Сьогодні стало популярно знімати відео розпакування товару та викладати це у соціальних мережах. І якісне пакування може стати для вас безкоштовною рекламою. Зробіть більше — покладіть, крім товару, подяку з особистим зверненням до вашого покупця або невелику історію вашої компанії, що однозначно стане для покупця приємним моментом. А як ви знаєте, саме такими моментами прийнято ділитися в соцмережах.

на що впливає упаковка

Неодноразово доведено, що вкладення в упаковку завжди окупаються.

Грамотно розроблена упаковка підвищує ефективність бізнесу. Як використовувати її як рекламний інструмент?

Визначте цінності бренду та потреби клієнтів

Тут важливо враховувати, щоб упаковка відповідала тому, як позиціонує себе бренд. Наприклад, якщо ви продаєте еко-товари, то пластика в упаковці не повинно бути. Найкраще використовувати перероблений папір.

Додайте родзинку

Не варто гнатися за чимось особливим, вся суть — у дрібницях. Ви можете написати від руки записку, висловивши свою подяку клієнту, тільки обов'язково назвіть його на ім'я. Покладіть солодкий презент, ручку чи брендований блокнот. Така дрібниця завжди приносить багато радості.

Мотивуйте покупця зробити нове замовлення

Приємна упаковка породжує такі ж позитивні емоції, проте цих емоцій стане ще більше, якщо ви покладете картку постійного клієнта, купон на знижку — тобто те, що стимулює клієнта здійснити у вашому магазині нову покупку.

Пам'ятайте про екологію

Споживачі сьогодні звертають увагу на те, наскільки багато в упаковці пластику чи пінопласту, що, як ви знаєте, шкодить навколишньому середовищу. Замініть ці матеріали на екологічні, наприклад, крафтовий папір. Таким чином, ваш покупець розумітиме, що питання екології вам не далекі.

Вибір за вами

Грамотна упаковка покращує ваш імідж і визначає те, наскільки ви дбаєте про клієнтів. Вона може бути не менш привабливою, ніж сам товар, і покращує взаємодію покупців із вашим бізнесом. Продумайте її до дрібниць, і ви побачите, як це спрацює.