Обмін і повернення

Наша компанія здійснює обмін і повернення товарів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з дня отримання товару покупцем.

 

Повернення товару

Ви можете повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови:

  • товару немає в переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
  • пройшло менше 14 днів з моменту отримання товару;
  • товар не використовувався і повністю укомплектований;
  • є в наявності розрахунковий документ.

     

Ви можете повернути товар неналежної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови:

  • товар суттєво пошкоджений (бракований) з вини продавця і неможливо використовувати його за цільовим призначенням;
  • товар не використовувався і повністю укомплектований;
  • є в наявності розрахунковий документ

Якщо товар у Вашому замовленні був пошкоджений під час перевезення - зверніться з претензією до представника Нової пошти для відшкодування повної вартості за зіпсований товар.

 

Повернення коштів

Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки.

1. Грошові кошти за товар, оплачені карткою або за безготівковим розрахунком, - повертаються тим же способом, на підставі заяви покупця і реквізитів в ньому.


2. При наявній оплаті, повернення коштів відбувається зручним для покупця способом, вказаним ним в заяві.


3. Якщо товар був попередньо оплачений, але при отриманні покупець відмовився від товару в односторонньому порядку без поважних причин, що спричинило за собою додаткові витрати продавця (платне зберігання, зворотна доставка), тоді повернення грошових коштів може бути проведений за вирахуванням суми додаткових витрат продавця .


4. Повернення коштів відбувається не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.